Vacature Klantenservice medewerker

Klantenservice medewerker in Zoeterwoude

Bedrijfsomschrijving

De opdrachtgever is gevestigd in Zoeterwoude. Het is een productiebedrijf dat gespecialiseerd is in het ontwerpen en produceren van een breed assortiment aan label- en functionele materialen. Denk bijvoorbeeld aan sportkleding en werkkleding. Of het nu gaat om borduren, bedrukken of transfers. Bij onze opdrachtgever maken ze alles onder één dak. Zij hebben machines die ze zelf ontwikkelen, waardoor zij de grootste pers capaciteit hebben van Europa. 

De opdrachtgever is een werkgever die staat voor diversiteit en die elke werknemer gelijke kansen biedt! Ze waarderen iedereen om hun kracht en willen alle talenten samen brengen. Samen met twee andere collega's ga jij dit team naar een hoger niveau helpen.

Het bedrijf is goed te bereiken met de auto vanuit Leiden, Den Haag en Zoetermeer. Er is zelfs parkeergelegenheid voor de deur!

Functieomschrijving

Als klantenservice medewerker ben je verantwoordelijk voor het bieden van professionele en vriendelijke ondersteuning aan de klanten. Je beantwoordt vragen, lost problemen op en zorgt ervoor dat klanten tevreden zijn met de producten/diensten. Je communiceert met klanten via telefoon en e-mail en documenteert alles in het klantensysteem. Daarnaast werk je samen met andere afdelingen om eventuele complexe kwesties op te lossen en verbeteringen voor te stellen voor onze klantenserviceprocessen. Je taken bestaan voornamelijk uit:

  • Beheren van accounts op het gebied van orderverwerking, orderopvolging, verkooporderprijzen, tijdige leveringen en volledige orderafhandeling;
  • Je maakt gebruik van een ERP om de status van bestellingen in te voeren en te volgen;
  • Je bewaakt de behoeften van de klant en volgt vragen van klanten op.

De functie is fulltime beschikbaar, maar parttime mag ook!

Functie-eisen

Je bent communicatief sterk en bent een echte aanpakker! Verder beschik je over:

  • Je beschikt over een relevante werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels; elke extra Europese taal is een voordeel;
  • Het is fijn als je ervaring hebt met Google Suite.
Arbeidsvoorwaarden

"We doen waar we van houden en houden van wat we doen" 

  • Een salaris tussen de €2.300 en €2.700 bruto per maand op basis van 40 uur;
  • Reiskostenvergoeding van €0,21 per kilometer;
  • 26 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • Gratis parkeergelegenheid;
  • Auto van de zaak;
  • Pensioenregeling, particuliere medische dekking en levensverzekering;
  • Scholing en ruime doorgroeimogelijkheden;
  • Contract via Olympia, met uitzicht op een contract bij de opdrachtgever;
  • Team uitjes, vrijdagmiddagborrels en andere activiteiten.

Ben je meteen enthousiast geworden van het bedrijf? Reageer dan snel en wie weet heb jij binnenkort een nieuwe baan! Heb je nog een vraag, bel dan naar 071 566 57 24 en vraag naar Eva of Kiki.



Functie:administratief medewerker klantenadministratie
Startdatum:16-5-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2700 – 2700
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via k.vanderborn@werk.olympia.nl of Kiki van der Born. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Voorhoutkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de voorhoutkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures voorhout
  2. Klantenservice medewerker Olympia 16-05-2024

Bekijk ook andere vacatures